W reklamie wszystko już było... O reklamowych chwytach sprzed stu lat
Numer:
162
"Co wolno, a czego nie wypada reklamować? Jak zwrócić uwagę konsumenta na oferowany towar? Jak rozbudzić w nim żądzę posiadania? I jak przekonać go do kupna? Czy w reklamie można kłamać? - takie pytania zadawano sobie od dawna. Około stu lat temu wydrukowano pierwsze polskie podręczniki do reklamy, które zawierały kwintesencję wiedzy o sposobach promowania towarów i usług. Wiedza w nich zawarta jest ciągle aktualna, a współczesne reklamy nie szczególnie odbiegają od schematów wówczas wykorzystywanych. By kompetentnie ocenić wartość współczesnych zabiegów marketingowych i lepiej się na nie uodpornić warto przyjrzeć się kampaniom reklamowym prowadzonym za czasów naszych pradziadków."
Termin:
piątek, 25 Wrzesień, 2015 - 17:30
Czas trwania:
60 minut
Opis skrócony:
"Czy moja bluzka jest biała? - pyta zmartwiona pani domu w niejednej współczesnej reklamie proszku. Historyk wie, że nie są to ani nowe ani oryginalne pomysły reklamowe.
Organizator:
Wykonawca
dr
Agnieszka
Janiak-Jasińska
Miejsce spotkania:
ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
sala 17, III p. w budynku Instytutu Historycznego UW