Reklama podprogowa, czyli techniki manipulacji
Numer:
84
Celem warsztatu jest zaprezentowanie różnych techniki manipulacji i technik wpływu na podświadomość, którym poddany jest odbiorca reklamy. Podczas warsztatu prezentowane będą przykłady reklamy podprogowej stosowanej w komunikacji marketingowej. Uczestnicy będą uczestniczyć w licznych ćwiczeniach i dyskusjach grupowych. Dokonają analizy licznych przykładów z życia, jak również będą poszukiwać metafory, jako częstej formy oddziaływania na podświadomość, w przekazach reklamowych. Uczestnicy będą wykonywać także pewne prace graficzne. Elementem kluczowym zajęć będzie prezentacja wyników prac grupowych wzbogaconej o pytania publiczności.
Termin:
wtorek, 26 Wrzesień, 2017 - 15:00
Czas trwania:
90 minut
Opis skrócony:
Zaprezentujemy różne techniki manipulacji i technik wpływu na podświadomość, którym poddany jest odbiorca reklamy. Warsztat będzie zawierał m. in. przykłady reklamy podprogowej.
Dodatkowe informacje:
Zapisy od 18 IX pod adresem: aturza@sgh.waw.pl
Organizator:
Wykonawca
dr
Joanna
Żukowska
Miejsce spotkania:
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa