Budowanie marki w social mediach na przykładzie instytucji kultury
Numer:
456
Zapraszamy na warsztaty z Martyną Sypniewską, głównym specjalistą ds. PR w Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku. W czasie spotkania uczestnicy dowiedzą się, czym jest marka oraz jak wygląda praca z narzędziami takimi jak Facebook i Instagram z perspektywy instytucji kultury.
Typ spotkania:
Dziedzina:
Dostępne od:
16 lat
Dostępne do:
19 lat
Termin:
sobota, 30 Wrzesień, 2017 - 14:00
Czas trwania:
120 minut
Opis skrócony:
Warsztaty pozwalające poznać zasady budowania marki w social mediach na przykładzie instytucji kultury – Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
Dodatkowe informacje:
Zapisy od 18 IX pod adresem: m.rukat@muzeumpilsudski.pl
Organizator:
Wykonawca
mgr
Martyna
Sypniewska
Miejsce spotkania:
Ul. Dominikańska 25
02-738 Warszawa
Biuro Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku