Budowanie marki w social mediach na przykładzie instytucji kultury

Numer: 
456

Zapraszamy na warsztaty z Martyną Sypniewską, głównym specjalistą ds. PR w Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku. W czasie spotkania uczestnicy dowiedzą się, czym jest marka oraz jak wygląda praca z narzędziami takimi jak Facebook i Instagram z perspektywy instytucji kultury. 

Typ spotkania: 
Dostępne od: 
16 lat
Dostępne do: 
19 lat
Termin: 
sobota, 30 Wrzesień, 2017 - 14:00
Czas trwania: 
120 minut
Opis skrócony: 
Warsztaty pozwalające poznać zasady budowania marki w social mediach na przykładzie instytucji kultury – Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
Dodatkowe informacje: 
Zapisy od 18 IX pod adresem: m.rukat@muzeumpilsudski.pl
Wykonawca
mgr
Martyna
Sypniewska
Miejsce spotkania: 
Ul. Dominikańska 25
02-738 Warszawa
Biuro Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku