religia
Typ | Tytuł | Opis | Dziedzina | Termin |
---|---|---|---|---|
Lekcja festiwalowa | Cuda, nie: zwidy - o cudach biblijnych z perspektywy nauki |
Lekcja wpisuje się w projekt realizowany przez Koło Naukowe Katechetyków UKSW we współpracy z Centrum Kopernika Badań Interdyscyplinarnych Copernicus Center „Na skrzydłach wiary i rozumu”. Uczniowie przypomną sobie w czasie lekcji, że Biblia jest księgą świętą i przekazuje prawdy o Bogu i człowieku. Jej ludzcy autorzy w opisie różnych zjawisk posługiwali się dostępną sobie wiedzą. Dzisiejsza wiedza naukowa pomaga wyjaśnić niektóre ze zjawisk, co jednak nie przeczy Bożej interwencji w dzieje ludzkości. W czasie lekcji uczniowie dowiedzą się, jak nauka tłumaczy wybrane cuda biblijne. Przypomną sobie także podstawowe zasady interpretacji Biblii pomocne we właściwym odczytywaniu Pisma Świętego.
|
|
|
Lekcja festiwalowa | Cuda, nie: zwidy - o cudach biblijnych z perspektywy nauki |
Lekcja wpisuje się w projekt realizowany przez Koło Naukowe Katechetyków UKSW we współpracy z Centrum Kopernika Badań Interdyscyplinarnych Copernicus Center „Na skrzydłach wiary i rozumu”. Uczniowie przypomną sobie w czasie lekcji, że Biblia jest księgą świętą i przekazuje prawdy o Bogu i człowieku. Jej ludzcy autorzy w opisie różnych zjawisk posługiwali się dostępną sobie wiedzą. Dzisiejsza wiedza naukowa pomaga wyjaśnić niektóre ze zjawisk, co jednak nie przeczy Bożej interwencji w dzieje ludzkości. W czasie lekcji uczniowie dowiedzą się, jak nauka tłumaczy wybrane cuda biblijne. Przypomną sobie także podstawowe zasady interpretacji Biblii pomocne we właściwym odczytywaniu Pisma Świętego.
|
|
|
Lekcja festiwalowa | Cuda, nie: zwidy - o cudach biblijnych z perspektywy nauki |
Lekcja wpisuje się w projekt realizowany przez Koło Naukowe Katechetyków UKSW we współpracy z Centrum Kopernika Badań Interdyscyplinarnych Copernicus Center „Na skrzydłach wiary i rozumu”. Uczniowie przypomną sobie w czasie lekcji, że Biblia jest księgą świętą i przekazuje prawdy o Bogu i człowieku. Jej ludzcy autorzy w opisie różnych zjawisk posługiwali się dostępną sobie wiedzą. Dzisiejsza wiedza naukowa pomaga wyjaśnić niektóre ze zjawisk, co jednak nie przeczy Bożej interwencji w dzieje ludzkości. W czasie lekcji uczniowie dowiedzą się, jak nauka tłumaczy wybrane cuda biblijne. Przypomną sobie także podstawowe zasady interpretacji Biblii pomocne we właściwym odczytywaniu Pisma Świętego.
|
|
|
Lekcja festiwalowa | Cuda, nie: zwidy - o cudach biblijnych z perspektywy nauki |
Lekcja wpisuje się w projekt realizowany przez Koło Naukowe Katechetyków UKSW we współpracy z Centrum Kopernika Badań Interdyscyplinarnych Copernicus Center „Na skrzydłach wiary i rozumu”. Uczniowie przypomną sobie w czasie lekcji, że Biblia jest księgą świętą i przekazuje prawdy o Bogu i człowieku. Jej ludzcy autorzy w opisie różnych zjawisk posługiwali się dostępną sobie wiedzą. Dzisiejsza wiedza naukowa pomaga wyjaśnić niektóre ze zjawisk, co jednak nie przeczy Bożej interwencji w dzieje ludzkości. W czasie lekcji uczniowie dowiedzą się, jak nauka tłumaczy wybrane cuda biblijne. Przypomną sobie także podstawowe zasady interpretacji Biblii pomocne we właściwym odczytywaniu Pisma Świętego.
|
|