Program
Program Festiwalu Nauki podzielony jest na dwie części: program lekcji i program spotkań. Lekcje festiwalowe przeznaczone są dla zorganizowanych grup szkolnych, więcej informacji o nich znajdą Państwo w zakładce "Dla Szkół".
Program spotkań podzielony jest na:
- Debaty główne
- Kluby - spotkania popołudniowe, otwarte dla wszystkich, odbywające się od 19 do 25 września
- Kluby młodzieżowe - spotkania przeznaczone głównie dla młodzieży ze szkół ponadgimnazjalnych
- Spotkania weekendowe - w weekendy 19-20 i 26-27 września
- Wieczór z Nauką - wieczorne spotkania odbywające się 25 września
- Spotkania dla Dzieci - przeznaczone dla dzieci do 12 roku życia
Każda lekcja i spotkanie ma w serwisie rozbudowany opis z odnośnikami ułatwiającymi odnalezienie podobnych wydarzeń według różnych kryteriów: dziedzin, typów szkół i klas dla lekcji, typów spotkań oraz organizatorów. Poniższe odnośniki prowadzą do stron wyszukiwania lekcji i spotkań według różnych schematów, tak aby najłatwiej było Państwu odnaleźć interesujące wydarzenia
-
Spotkania »
Na spotkania festiwalowe jest wstęp wolny.
Przy wybranych wydarzeniach jest informacja, pod jakim adresem można się zapisać, brak takiej informacji oznacza brak zapisów. -
Lekcje »
Dostępne tylko dla zarejestrowanych szkół
Tytuł | Termin |
---|---|
Burmistrz, czyli Żydzi. Finał projektu naukowego "Teatr Publiczny" |
|
Teatranki / Mały Instytut Teatralny |
|
Teatranki / Mały Instytut Teatralny |
|
Historie światłem malowane, czyli rzecz o witrażu |
|
Kolekcja światłoczuła |
|
Zanim uniesie się kurtyna - projekty, scenografia, kostiumy |
|
Aktorka, która grała Hamleta – pamiątki po Stanisławie Wysockiej w BUW |
|
Nauka pisania kreatywnego - sens czy bezsens? |
|
„Kwazar” - nauka w fantastyce |
|
Powidoki, blaski i cienie. Światło w polskiej sztuce współczesnej |
|
Światło w sztuce |
|
Teatr poza teatrem - place, ulica, pracownia |
|
Kolory światła – malarstwo polskich impresjonistów |
|
Nauka w konserwacji i restauracji dzieł sztuki |
|
Nauka w konserwacji i restauracji dzieł sztuki |
|