SAZ we wczesnej interwencji zaburzeń rozwoju i komunikacji

Numer: 
135

Spotkanie ma na celu przybliżenie udowodnionych naukowo metod i technik pracy z dziećmi do 3 roku życia opartych o stosowaną analizę zachowania. Wczesna interwencja zaburzeń rozwoju powinna uwzględniać kamienie milowe rozwoju i umiejętności kluczowe w uczeniu, ponieważ stanowią one fundament dalszej pracy. Celem indywidualnej pracy terapeutycznej jest uczenie do samodzielności. Poprzez odpowiednie dobranie celów pracy, użycie skutecznych metod, oraz włączanie rodziców w proces terapii jesteśmy w stanie zwiększyć intensywność i skuteczność oddziaływań terapeutycznych, a tym samym zmaksymalizować potencjał rozwojowy dziecka. Na warsztatach porozmawiamy sobie o różnych modelach pracy z dzieckiem i roli rodziców w procesie terapii zaburzeń rozwoju.

Warsztat w ramach cyklu: RÓWNOWAGA I ROZWÓJ

Typ spotkania: 
Dziedzina: 
Forma: 
Dostępne od: 
18 lat
Termin: 
piątek, 25 Wrzesień, 2015 - 18:30
Czas trwania: 
90 minut
Opis skrócony: 
Spotkanie ma na celu przybliżenie udowodnionych naukowo metod i technik pracy z dziećmi do 3 roku życia opartych o stosowaną analizę zachowania. Porozmawiamy o różnych modelach pracy z dzieckiem i roli rodziców w procesie terapii zaburzeń rozwoju.
Dodatkowe informacje: 
Cykl: RÓWNOWAGA I ROZWÓJ Zapisy od 15 IX: www.swps.pl/festiwalnauki
Organizator: 
Wykonawca
mgr
Krystyna
Pomorska
Miejsce spotkania: 
Chodakowska 19/31
03-815 Warszawa