ODWOŁANA - Siła reklamy - o kulturowych aspektach przekazów reklamowych
Numer:
839
Reklama łamie stereotypy, lecz także je utrwala (kulturowe, społeczne, ale i językowe)...w jaki sposób? To temat naszego spotkania!
dr Tomira Chemielewska-Ignatowicz - adiunkt Wydziału Nauk Humanistycznych Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, wykładowca Uniwersytetu SWPS w Warszawie, kulturoznawczyni i językoznawczyni, od lat związana z branżą medyczną, stąd zainteresowania marketingiem i PR, usługami medycznymi, antropologią medycyny, socjologią medycyny.
Typ szkoły i dziedzina:
Forma:
Termin:
piątek, 28 Września, 2018 - 10:00
Czas trwania:
90 minut
Opis skrócony:
Reklama łamie stereotypy, lecz także je utrwala (kulturowe, społeczne, ale i językowe)...w jaki sposób? To temat naszego spotkania!
Organizator:
Wykonawca
dr
Tomira
Chmielewska-Ignatowicz
Miejsce spotkania:
Chodakowska 19/31
03-815 Warszawa
Aula 214 (II piętro)