Polskie lasy XXI w. - debata oksfordzka

Numer: 
729

Zajęcia te pozwalają na kształtowanie łączenia teorii z praktyką. To rodzaj swoistej dyskusji, której podsumowaniem jest drzewo ewaluacyjne, wskazujące na uczniów tego z zespołów: obrońców tezy czy antytezy, którzy byli bardziej dla słuchaczy przekonywujący. Charakter zajęć pozwala na to, aby młodzi ludzie potrafili w trakcie dyskusji znaleźć właściwe argumenty, skutecznie broniące ich stanowiska oraz przedstawienia swych racji w najbardziej atrakcyjnej formie dla widzów i słuchaczy.

Typ szkoły: 
Dziedzina: 
Liczba osób: 
30
Klasa od: 
Klasa do: 
Termin: 
środa, 28 Wrzesień, 2016 - 09:00
Czas trwania: 
180 minut
Opis skrócony: 
Zajęcia interaktywne, do których młodzież musi być „przygotowana”, stąd też prośba żeby wybierając te zajęcia nauczyciel, skontaktował się z prowadzącą e-mailowo: falenckm@ibles.waw.pl.
Dodatkowe informacje: 
W trakcie zajęć uczniowie angażując się w dyskusję uczą się wykorzystania posiadanej wiedzy przyrodniczej i wykorzystania jej w rozwiązywaniu praktycznych problemów związanych z lasami i ich rolą w przyrodzie. Ponadto wskazują, że zasoby przyrodnicze Polski są szczególnie cenne , stąd też zachowanie ich dla przyszłych pokoleń to obowiązek każdego z nas.
Wykonawca
dr
Małgorzata
Falencka-Jabłońska
Miejsce spotkania: 
Sękocin Stary, ul. Braci Leśnej 3
05-090 RASZYN
Siedziba Instytutu Badawczego Leśnictwa, budynek B, parter, sala konferencyjna