Program
Program Festiwalu Nauki podzielony jest na dwie części: program lekcji i program spotkań. Lekcje festiwalowe przeznaczone są dla zorganizowanych grup szkolnych, więcej informacji o nich znajdą Państwo w zakładce "Dla Szkół".
Program spotkań podzielony jest na:
- Debaty główne
- Kluby - spotkania popołudniowe, otwarte dla wszystkich, odbywające się od 19 do 25 września
- Kluby młodzieżowe - spotkania przeznaczone głównie dla młodzieży ze szkół ponadgimnazjalnych
- Spotkania weekendowe - w weekendy 19-20 i 26-27 września
- Wieczór z Nauką - wieczorne spotkania odbywające się 25 września
- Spotkania dla Dzieci - przeznaczone dla dzieci do 12 roku życia
Każda lekcja i spotkanie ma w serwisie rozbudowany opis z odnośnikami ułatwiającymi odnalezienie podobnych wydarzeń według różnych kryteriów: dziedzin, typów szkół i klas dla lekcji, typów spotkań oraz organizatorów. Poniższe odnośniki prowadzą do stron wyszukiwania lekcji i spotkań według różnych schematów, tak aby najłatwiej było Państwu odnaleźć interesujące wydarzenia
-
Spotkania »
Na spotkania festiwalowe jest wstęp wolny.
Przy wybranych wydarzeniach jest informacja, pod jakim adresem można się zapisać, brak takiej informacji oznacza brak zapisów. -
Lekcje »
Dostępne tylko dla zarejestrowanych szkół
Tytuł | Termin |
---|---|
Hugonotki i rzeczy poważne |
|
Przestrzeń Banacha |
|
Banach i Tarski: paradoskalny rozkład kuli |
|
Borsuk i Ulam: twierdzenie o antypodach |
|
Cyber-węże i geometria |
|
Cyber-węże i geometria |
|
Cyber-węże i geometria |
|
Cyber-węże i geometria |
|
Dlaczego matematyk to najlepszy przyszły zawód w USA? |
|
Po co komu matematyka? |
|
Analiza ruchu w sieciach, czyli jak zdobywać informacje siedząc i patrząc. |
|
Jak łamie się szyfry – omówienie na przykładzie maszyny rotorowej Enigma |
|
Fizyka i nieskończoność |
|
Nieskończoność w informatyce? |
|
Kryptograficzne techniki dzielenia sekretów |
|
Małe nieskończoności |
|
Alan Turing, czyli o myślących komputerach. |
|
Wielkie nieskończoności |
|
Paradoksy nieskończoności |
|
Przestrzenie nieskończonego wymiaru |
|
Crowdsourcing i rynki predykcyjne, czyli „wiedza tłumu” w praktyce. |
|
Gry i strategie wygrywające |
|
Analiza wizualna złożonych danych |
|
Światłowód - autostrada do Big Data |
|
Jak ujarzmić superkomputer, czyli i ty możesz zostac programistą |
|
Matematyka wyborcza |
|
Jak ujarzmić superkomputer, czyli i ty możesz zostac programistą |
|
Programowanie dla każdego |
|
Te straszne permutacje, czyli dlaczego tak trudno złamać kod Enigmy? |
|
Jak ujarzmić superkomputer, czyli i ty możesz zostac programistą |
|
Skąd się bierze prognoza pogody? Modelowanie numeryczne prognoz |
|
Matematyka z Archipelagiem Matematyki |
|
Timothy - wielkoskalowe symulacje komórkowych procesów biologicznych |
|
Matematyka z Archipelagiem Matematyki |
|
Mapa światowej nauki |
|
#matematyka#technologia |
|
Kto najszybciej rozwiąże problem mając tysiąc procesorów? |
|
Pokaz filmów z projektu Archipelag Matematyki |
|
Pozory mylą |
|
Kto najszybciej rozwiąże problem mając tysiąc procesorów? |
|