Wykorzystanie znanych postaci w reklamie

Numer: 
143

Osobistości przenoszą w obszar działań marketingowych intensywne przeżycia emocjonalne i silne znaczenia ze świata obowiązującej w danej społeczeństwie kultury. Ich życie służy jako idealny i uniwersalny wzór do naśladowania, także w sferze konsumpcji i stylu życia. Konsumenci pilnie śledzą losy podziwianych przez siebie osobistości, których zachowanie i poglądy wpływają na ocenę marek, które wspierają swoim wizerunkiem. Reklamodawcy i twórcy reklam wierzą, że obecność sławnych osób pozwoli im zwrócić uwagę konsumenta rozpraszanego tysiącem informacji. Czy rzeczywiście? Co można osiągnąć wynajmując do reklamy znaną postać? Czego należy się obawiać?

Typ spotkania: 
Dziedzina: 
Dostępne od: 
13 lat
Dostępne do: 
99 lat
Termin: 
środa, 28 Wrzesień, 2016 - 15:30
Czas trwania: 
60 minut
Opis skrócony: 
Reklamodawcy i twórcy reklam wierzą, że obecność sławnych osób pozwoli im zwrócić uwagę konsumenta rozpraszanego tysiącem informacji. Czy rzeczywiście?
Wykonawca
dr
Jolanta
Tkaczyk
Miejsce spotkania: 
ul. Jagiellońska 59
03-301 Warszawa