Kiedy program a kiedy wizerunek? Dynamika kampanii wyborczych

Numer: 
437

Uważa się, że partie polityczne powinny przed wyborami prezentować programy, które obiecują zrealizować, jeśli uda im się przejąć władzę. Decyzje wyborców nie zależą jednak tylko od oceny tych propozycji, ale też od ich przekonań o (nie)uczciwości i (nie)kompetencji polityków. Partie starają się zaś wpływać na te postawy kreując odpowiedni wizerunek. Podczas wykładu zastanowimy się, jak w toku kampanii wyborczej zmienia się to, co partie mówią do wyborców. Ile uwagi poświęca się programom, a ile wizerunkowi i jak proporcje tych elementów zmieniają się w czasie?

Typ spotkania: 
Dziedzina: 
Forma: 
Dostępne od: 
12 lat
Dostępne do: 
99 lat
Termin: 
sobota, 30 Wrzesień, 2017 - 15:00
Czas trwania: 
90 minut
Opis skrócony: 
Wykład będzie dotyczył tego, jak w toku kampanii wyborczych zmienia się to, co partie komunikują wyborcom. Spróbujemy zrozumieć, dlaczego dyskusja programowa ustępuje miejsca zabiegom wizerunkowym.
Organizator: 
Wykonawca
dr
Wojciech
Rafałowski
Miejsce spotkania: 
Karowa 18
00-927 Warszawa