Lobbing na rzecz interesów społecznych i publicznych
Numer:
228
Wykład prezentuje działania lobbingowe organizacji reprezentujących interesy społeczne i publiczne m.in. ekologiczne, konsumenckie, mniejszości. Czy organizacje pozarządowe mogą mieć wpływ na politykę państwa czy Unii Europejskiej? Czy kampanie lobbingowe organizacji pozarządowych mogą być równie skuteczne jak stowarzyszeń biznesu i przedsiębiorstw? W jakich sprawach mają największe sukcesy? Wykład prowadzony w ramach projektu Jean Monnet Module „Interest representation and policy-making in the EU”.
Termin:
piątek, 29 Wrzesień, 2017 - 17:00
Czas trwania:
90 minut
Opis skrócony:
Czy organizacje pozarządowe mogą mieć wpływ na politykę państwa czy Unii Europejskiej? Czy ich lobbing jest równie skuteczny jak lobbing biznesu? W jakich sprawach mają największe sukcesy?
Organizator:
Wykonawca
dr hab.
Urszula
Kurczewska
Miejsce spotkania:
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa