Lobbing na rzecz interesów społecznych i publicznych

Numer: 
228

Wykład prezentuje działania lobbingowe organizacji reprezentujących interesy społeczne i publiczne m.in. ekologiczne, konsumenckie, mniejszości. Czy organizacje pozarządowe mogą mieć wpływ na politykę państwa czy Unii Europejskiej? Czy kampanie lobbingowe organizacji pozarządowych mogą być równie skuteczne jak stowarzyszeń biznesu i przedsiębiorstw? W jakich sprawach mają największe sukcesy? Wykład prowadzony w ramach projektu Jean Monnet Module „Interest representation and policy-making in the EU”.

Typ spotkania: 
Dziedzina: 
Forma: 
Dostępne od: 
15 lat
Dostępne do: 
100 lat
Termin: 
piątek, 29 Wrzesień, 2017 - 17:00
Czas trwania: 
90 minut
Opis skrócony: 
Czy organizacje pozarządowe mogą mieć wpływ na politykę państwa czy Unii Europejskiej? Czy ich lobbing jest równie skuteczny jak lobbing biznesu? W jakich sprawach mają największe sukcesy?
Wykonawca
dr hab.
Urszula
Kurczewska
Miejsce spotkania: 
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa