Lobbing organizacji biznesu – interesy, aktorzy, strategie

Numer: 
227

Wykład w przystępny sposób prezentuje strategie lobbingowe organizacji biznesu w Polsce i w Unii Europejskiej, przedstawia główne grupy interesów ekonomicznych, stosowane przez nie metody i narzędzia  wywierania wpływu, ich koalicje i sieci współpracy, pokazuje skuteczność ich kampanii lobbingowych.  Przedstawione będą przypadki lobbingu w gospodarce m.in. w energetyce, przemyśle, transporcie

Typ spotkania: 
Dziedzina: 
Forma: 
Dostępne od: 
15 lat
Dostępne do: 
100 lat
Termin: 
piątek, 29 Wrzesień, 2017 - 15:00
Czas trwania: 
90 minut
Opis skrócony: 
Wykład prezentuje strategie lobbingowe organizacji biznesu w Polsce i w Unii Europejskiej, przedstawia metody i narzędzia, ujawnia tajniki wywierania wpływu.
Wykonawca
dr hab.
Urszula
Kurczewska
Miejsce spotkania: 
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa