Zostań swoim najlepszym menadżerem – jak wykorzystywać funkcje wykonawcze w szkole
Uczysz się ciężko do klasówek, a mimo to nie dostajesz piątek? Pracujesz wiele godzin nad projektem, a on okazuje się niewypałem? Być może nie do końca wiesz, jak odpowiednio zorganizować materiał, na jakich elementach skupić się najbardziej, chcąc je jak najefektywniej opanować lub jak rozdysponować czas na poszczególne etapy działania…Twój mózg czeka, aby zadziwić Cię swoim niewykorzystanym potencjałem. Dzięki kilku łatwym zadaniom dowiesz się, jak dzięki odpowiednio wykorzystywanym funkcjom wykonawczym masz szansę wznieść się na wyżyny swoich możliwości. Jako swój najlepszy menadżer będziesz efektywnie zarządzał czasem, zespołem i materiałem do opracowania, osiągając założony cel.
W czasie lekcji uczniowie będą mieli możliwość dowiedzenia się, czym są funkcje wykonawcze, jaki charakter mogą przyjmować ich zaburzenia w praktyce neuropsychologicznej osób dorosłych, a także u dzieci i młodzieży w zaburzeniach ze spektrum autyzmu czy zespole nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi (ADHD). W dalszej kolejności postaram się zachęcić do samodzielnego odkrycia w praktyce własnych możliwości w zakresie jak najpełniejszego wykorzystywania funkcji wykonawczych w codziennym życiu, w pracy i szkole, podczas czytania, pisania, nauki matematyki czy organizacji poszczególnych etapów projektu w pracy zawodowej.