Manipulacje w gastronomii - czy wiesz dlaczego to właśnie jesz?

Numer: 
135

W części teoretycznej omówimy współczesne narzędzia oddziaływania na klientów lokali gastronomicznych, tj. wpływających na podejmowane przez nich decyzje. Przedstawimy najczęściej stosowane przez właścicieli lokali gastronomicznych sztuczki marketingowe mające wpływać na wybory i zachowania klientów. W oparciu o zjawiska psychologiczne i neurologiczne wykażemy, jak na wybory konsumentów wpływają m.in. reklama, światło, muzyka, kolory, zapachy i personel. Zaprezentujemy też sposoby pozyskiwania wiedzy na temat manipulowania zachowaniami klientów w lokalu gastronomicznym. W tym celu omówimy stosowane metody badawcze, również te najnowsze tzw. neuromarketingowe, które mogą być wykorzystane do udzielenia pełniejszej odpowiedzi na temat przyczyn zachowań konsumenckich.

W części praktycznej uczestnicy wezmą udział w wybranych badaniach jakościowych i neuromarketingowych, wykazując wpływ niektórych działań manipulacyjnych stosowanych na klientach w gastronomii.

Typ spotkania: 
Dziedzina: 
Forma: 
Dostępne od: 
16 lat
Dostępne do: 
26 lat
Termin: 
środa, 28 Wrzesień, 2016 - 15:00
Czas trwania: 
180 minut
Opis skrócony: 
Właściciele restauracji stosują sztuczki marketingowe wpływające na zachowania klientów. Uczestnicy warsztatów wezmą udział w badaniach neuromarketingowych i konsumenckich.
Dodatkowe informacje: 
Zapisy od 15 września - e-mail: hanna_wysocka@sggw.pl, tel. (22) 59-37-004
Wykonawca
dr inż.
Dagmara
Stangierska
Wykonawca
mgr
Olena
Kulykovets
Wykonawca
dr inż.
Monika
Świątkowska
Miejsce spotkania: 
SGGW, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji ul. Nowoursynowska 159c
02-776 Warszawa
budynek nr 32 (zielony), parter, sala - 99