Akademia Leona Koźmińskiego
Typ | Tytuł | Opis | Dziedzina | Termin |
---|---|---|---|---|
Lekcja festiwalowa | Marketing czyli tworzenie wartości |
Wszyscy sprzedajemy. Zawsze i wszędzie jest coś co mamy do zaoferowania innym. Jak to robimy W jakiej sytuacjach? Jak robić to dobrze? |
|
|
Lekcja festiwalowa | Rynek pracy i kompetencje przyszłości |
W jaki sposób nowoczesne technologie zmieniają świat i rynek pracy? Jakie kompetencje przydadzą się w przyszłości? Zapraszam na przygodę do świata cyfrowych technologii, który otwiera przed nami nowe możliwości i wyzwania! |
|
|
Lekcja festiwalowa | Innowacje w Twoim portfelu |
Kiedyś wino, muszle i skóry zwierząt – dziś Blik, WeChat, Alipay i Revolut – sposoby płatności zmieniały się, z czasem stając się coraz bardziej innowacyjne. Dyskusja o tym, czego używamy, płacąc za marchewkę w warzywniaku i kupując drogą torebkę na deptaku w Szanghaju. |
|
|
Lekcja festiwalowa | A co gdyby Facebook należał do nas? |
Wszyscy jesteśmy użytkownikami i użytkowniczkami cyfrowych platform i aplikacji. Googlujemy, wrzucamy zdjęcia na Insta, jeździmy Uberem i zamawiamy paczkę z Amazona. Korporacje Big Tech zarabiają fortuny na naszej aktywności w sieci i zbieranych od nas danych, często łamiąc prawo i naruszając naszą prywatność. A gdybyśmy to my projektowali technologie i podejmowali decyzje? Czy oddolne i społeczne innowacje to utopia czy "nowa normalność"? Zapraszamy na interaktywny warsztat, w którym to my stajemy się twórcami Facebooka. |
|
|
Lekcja festiwalowa | Sprzedaż to gra |
Sprzedaż jest grą, w którą musisz umieć grać. Pamiętaj: sprzedawca twoim partnerem w grze. W zależności jak zagra, ty musisz odpowiednio „ustawić się”, aby gra przebiegała gładko i pomyślnie. Celem tej gry jest dokonanie zakupu. Można tego dokonać na warunkach zwycięzca-zwycięzca (win-win). Jeżeli będziesz traktował sprzedawcę jak wroga, automatycznie wprowadzisz elementy wrogości. Utrudni to, a może nawet uniemożliwi porozumiewanie się. Problemy komunikacyjne, jakie się wtedy pojawią, spowodują obniżenie możliwości uzyskania informacji i dokonanie zakupu, z którego będziesz zadowolony. Paradoksalnie (lub nie) – wraz z postępem technologicznym w sprzedaży coraz większe znaczenie odgrywają… emocje. W podejmowaniu decyzji zakupowych zdecydowanie częściej kierujemy się emocjami niż racjonalną analizą zysków i strat. Podczas warsztatu poznasz wiedzę z zakresu metod i technik sprzedaży, budowania relacji z klientem, działań w zakresie sprzedaży i prowadzenie skutecznych rozmów handlowych. |
|