Marka osobista jako wizytówka w życiu osobistym i zawodowym
Marka osobista to bez wątpienia pojęcie, które w ciągu ostatnich kilku lat zyskuje na znaczeniu. Wypowiadają się o niej najpotężniejsi ludzie współczesnego świata - m.in. Jeff Bezos czy Warren Buffet. Tom Peters - twórca współczesnego podejścia w definiowaniu marki osobistej stwierdził, że „Stanowisko dyrektora generalnego firmy Ja Sp. z o.o. zobowiązuje Cię do rozwijania samego siebie, promowania siebie i podejmowania działań, które zapewnią Ci zainteresowanie rynku.” O tym, że marka osobista i jej świadome budowanie ma ogromne znaczenie zarówno w życiu codziennym jak i zawodowym, będę starała się przekonać uczestników zajęć. Podczas 90 min spotkania wspólnie postaramy się odpowiedzieć na pytanie: czym jest marka osobista, a czym zdecydowanie nie jest. Następnie dowiemy się czy markę osobistą inaczej buduje się w życiu codziennym, a inaczej w miejscu pracy. Poruszymy również temat synergii między marką osobistą a marka pracodawcy, a także udowodnimy, że marka osobista może zdecydować o naszym sukcesie podczas rekrutacji. Podczas naszego spotkania poszukamy odpowiedzi na pytanie czy budowanie marki osobistej w życiu zawodowym w obecnych czasach to już konieczność czy nadal jedynie dodatkowy atut. Oprócz aktywnego udziału w dyskusjach podczas części teoretycznej zajęć, uczestnicy zostaną zaproszeni do wykonania ćwiczeń nawiązujących do zagadnienia budowania marki osobistej w procesie rekrutacji do pracy. Zajęcia będą miały formę interaktywną i angażującą uczestników. W celu skupienia uwagi zostaną wykorzystane materiały multimedialne oraz graficzne. Spotkaniu będzie towarzyszył główny przekaz: Każdy ma swoją markę, ale niewielu potrafi ją skutecznie budować i interesująco nią zarządzać sprawiając, że staje się ona najatrakcyjniejszą wizytówką.