E-konsument w wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości

Numer: 
903

Wirtualna rzeczywistość (VR) to technologia, która generuje obraz stworzony komputerowo i pozwala całkowicie wejść w świat wirtualny. Jednak do jego odbioru potrzebne są specjalne okulary pozwalające widzieć świat w 3D i w 360°.

AR (Augmented Reality), czyli rozszerzona rzeczywistość to technologia, która łączy świat wirtualny i realny. AR nakłada na siebie dwa obrazy, pozwalając na kontakt ze światem wirtualnym. Do odbioru rozszerzonej rzeczywistości, w przeciwieństwie do VR, nie potrzeba żadnych narzędzi poza smartfonem lub komputerem.

Virtual i augmented reality (VR i AR), czyli rzeczywistość wirtualna i rozszerzona, to technologie znajdujące coraz więcej zastosowań.

Rozszerzona rzeczywistość pozwala obcować z produktem czy usługą bez wychodzenia z domu, np. za pomocą wizualizacji 3D.

Głównym motywem angażowania się konsumentów w społeczność wirtualną jest wzajemna współpraca, umożliwiająca podejmowanie trafniejszych indywidualnych decyzji zakupowych (np. Groupon.pl, Tripadvisor.com i inne).

Żyjemy w tzw. post-reality, gdzie wirtualna rzeczywistość (VR), rozszerzona rzeczywistość (AR) czy też mieszana rzeczywistość (MR), zaczynają współgrać ze światem realnym.

Dopiero odkrywamy namiastkę prawdziwego potencjału wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości.

Marketerzy stale poszukują nowych, innowacyjnych, bardziej angażujących sposobów na interakcję z konsumentami.

Forma: 
Termin: 
środa, 28 Września, 2022 - 12:00
Czas trwania: 
45 minut
Opis skrócony: 
E-konsument w wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Co to jest?
mgr
Aneta
Siejka
Miejsce spotkania: 
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
Stacjonarne

©2022 Festiwal Nauki