Sprzedaż to gra
Sprzedaż jest grą, w którą musisz umieć grać. Pamiętaj: sprzedawca twoim partnerem w grze. W zależności jak zagra, ty musisz się odpowiednio „ustawić się”, aby gra przebiegała gładko i pomyślnie. Celem tej gry jest dokonanie zakupu. Można tego dokonać na warunkach zwycięzca-zwycięzca (win-win). Jeżeli będziesz traktował sprzedawcę jak wroga, automatycznie wprowadzisz elementy wrogości. Utrudni to, a może nawet uniemożliwi porozumiewanie się. Problemy komunikacyjne, jakie się wtedy pojawią, spowodują obniżenie możliwości uzyskania informacji i dokonanie zakupu, z którego będziesz zadowolony. Paradoksalnie (lub nie) – wraz z postępem technologicznym w sprzedaży coraz większe znaczenie odgrywają… emocje. W podejmowaniu decyzji zakupowych zdecydowanie częściej kierujemy się emocjami niż racjonalną analizą zysków i strat. Podczas wykładu/warsztatu poznasz wiedzę z zakresu metod i technik sprzedaży, budowania relacji z klientem, działań w zakresie sprzedaży i prowadzenie skutecznych rozmów handlowych.