Jak naprawić nieudane zakupy czyli prawo ochrony konsumentów
Numer:
929
Lekcja ma na celu przybliżyć uczestnikom instytucje prawne funkcjonujące w obrocie konsumenckim ze szczególnym naciskiem na umowy zawierane na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa. Zajęcia będą polegały na teoretycznym opisaniu tych konstrukcji oraz ich przećwiczeniu w postaci rozwiązywaniu kazusów. Druga część zajęć będzie polegała na przybliżeniu uczestnikom uprawnień przysługujących im w umowach zawieranych na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa. Dodatkowo zaprezentowane zostanie zagadnienie klauzul niedozwolonych oraz systemu kontroli abuzywności.
Typ szkoły i dziedzina:
Forma:
Termin:
wtorek, 27 Września, 2022 - 10:00
Czas trwania:
60 minut
Opis skrócony:
Zajęcia mają przybliżyć uczestnikom instytucje prawa ochrony konsumentów jak np. prawo odstąpienia od umowy. Oprócz teorii uczestnicy będą mieli okazję przećwiczyć ich znajomość na przykładach.
Organizator:
dr
Małgorzata
Dziewanowska
student
Mateusz
Pawlak
student
Mateusz
Zagórowski
Miejsce spotkania:
ul. Lipowa 4
00-316 Warszawa
Stacjonarne
Ocena: