Perswazja czy manipulacja, czyli jak przekonać klienta do zakupu?
Numer:
914
Osoby zajmujące się sprzedażą, doskonale znające swoją ofertę, a nawet posiadające duże doświadczenie w sprzedaży mają problem z tym, żeby trafić do klienta i przekonać go. Co zatem zrobić, żeby zwiększyć efektywność sprzedaży, jak stosować odpowiednie narzędzia i techniki perswazji bez konieczności uciekania się do manipulacji. Podczas lekcji pokażemy, jakie są rodzaje perswazji, jak można je zastosować w rozmowie z klientem, żeby przekonać go do wysłuchania argumentów sprzedawcy i skłonić do zakupu. Pokażemy jak poradzić sobie z oporem klientów przy zachowaniu dobrych relacji.
Język:
Typ szkoły i dziedzina:
Forma:
Termin:
czwartek, 25 Września, 2025 - 10:00 do 11:00
Czas trwania:
do półtorej godziny
Opis skrócony:
Na lekcji omówimy narzędzia i techniki perswazji bez manipulacji, aby zwiększyć efektywność sprzedaży, oraz jak radzić sobie z oporem klientów, zachowując dobre relacje.
Organizator:
dr
Paweł
de Porbaix
Miejsce spotkania:
ul. Jagiellońska 57
03-301 Warszawa
Stacjonarne
Ocena:


