Strategie biznesowe wokół nas
Numer:
907
Z kim naprawdę konkuruje Starbucks? A z kim WOŚP? Dlaczego Żabka jest droższa od Biedronki, a i tak tam kupujemy? Czemu Apple jest właścicielem sklepów, ale sam nie produkuje telefonów? Czy klub sportowy chce zawsze wygrywać? Między innymi na te pytania poszukamy wspólnie odpowiedzi. Przyjrzenie się strategiom organizacji, poszukanie różnych punktów widzenia i znalezienie drugiego, a czasami nawet i trzeciego dna pozwala nam lepiej zrozumieć to co dzieje się wokoło.
Język:
Typ szkoły i dziedzina:
Forma:
Termin:
środa, 24 Września, 2025 - 10:00 do 11:00
Czas trwania:
do półtorej godziny
Opis skrócony:
Z kim konkuruje Starbucks? Dlaczego Żabka jest droższa od Biedronki? Czemu Apple nie produkuje telefonów? Czy klub sportowy chce zawsze wygrywać? Poznamy strategie organizacji i różne punkty widzenia.
Organizator:
mgr
Przemysław
Wasilewski
Miejsce spotkania:
ul. Jagiellońska 57
03-301 Warszawa
Stacjonarne
Ocena:


