Wynalazek, innowacja, a może imitacja?
Numer:
895
Celem lekcji jest zapoznanie uczniów z pojęciami wynalazku, innowacji i imitacji oraz omówienie ich zalet i wad w kontekście rozwoju społeczeństwa i biznesu. W dzisiejszym świecie coraz trudniej jednoznacznie określić, co jest prawdziwym wynalazkiem, a co jedynie ulepszeniem istniejących rozwiązań, dlatego uczniowie zapoznają się z przykładami najnowszych rozwiązań, które pomogą im lepiej zrozumieć te pojęcia. Podczas dyskusji zastanowią się, czy warto stawiać na nowatorskie pomysły, czy lepiej korzystać z już sprawdzonych rozwiązań.
Język:
Typ szkoły i dziedzina:
Forma:
Termin:
poniedziałek, 22 Września, 2025 - 10:00 do 11:00
Czas trwania:
do półtorej godziny
Opis skrócony:
Na lekcji uczniowie zgłębią pojęcia wynalazku, innowacji i imitacji, analizując ich wpływ na rozwój społeczeństwa i biznesu, a także zastanowią się, kiedy warto stawiać na nowatorskie pomysły.
Organizator:
dr
Martyna
Wojtyra-Perlejewska
Miejsce spotkania:
ul. Jagiellońska 57
03-301 Warszawa
Stacjonarne
Ocena:


