Strategie biznesowe wokół nas
Numer:
889
Z kim naprawdę konkuruje Starbucks? A z kim WOŚP? Dlaczego Żabka jest droższa od Biedronki, a i tak tam kupujemy? Czemu Apple jest właścicielem sklepów, ale sam nie produkuje telefonów? Czy klub sportowy chce zawsze wygrywać? Między innymi na te pytania poszukamy wspólnie odpowiedzi. Przyjrzenie się strategiom organizacji, poszukanie różnych punktów widzenia i znalezienie drugiego, a czasami nawet i trzeciego dna pozwala nam lepiej zrozumieć to co dzieje się wokoło.
Język:
Typ szkoły i dziedzina:
Termin:
środa, 25 Września, 2024 - 10:30
Czas trwania:
60 minut
Opis skrócony:
Odpowiemy na pytania o konkurencję Starbucks, działania WOŚP, ceny w Żabce, strategie Apple i cele klubów sportowych. Przeanalizujemy strategie organizacji, by lepiej zrozumieć otaczające nas zjawiska
Dodatkowe informacje:
Organizator:
mgr
Przemysław
Wasilewski
Miejsce spotkania:
ul. Jagiellońska 57/59
03-301 Warszawa
Stacjonarne
Ocena: