Gry wideo i wirtualna rzeczywistość - nowe możliwości dla marek
Numer:
881
Gry wideo i wirtualne światy, które na co dzień dostarczają nam rozrywki i pochłaniają coraz większą część naszego życia społecznego, w naturalny sposób stają się również przestrzenią wykorzystywaną w celach marketingowych. W trakcie lekcji postaramy się spojrzeć na nie właśnie okiem specjalistów ds. marketingu. Wspólnie zastanowimy się, czym to środowisko różni się od innych społeczności internetowych i poszukamy odpowiedzi na pytanie o, w jaki sposób marki powinny komunikować się z jego użytkownikami, żeby ich nie zniechęcać i mówiąc kolokwialnie, nie utrudniać im życia. Dzielenie się własnymi doświadczeniami mile widziane!
Język:
Typ szkoły i dziedzina:
Termin:
wtorek, 24 Września, 2024 - 10:30
Czas trwania:
60 minut
Opis skrócony:
Gry wideo i wirtualne światy obecne w życiu społecznym, służą też celom marketingowym. Rozważymy, jak marki powinny komunikować się z użytkownikami, by ich nie zniechęcać.
Organizator:
dr
Nikodem
Sarna
Miejsce spotkania:
ul. Jagiellońska 57/59
03-301 Warszawa
Stacjonarne
Ocena: