Manipulacja w reklamie. Dokąd zmierzamy konsumencie?

Numer: 
276

Dawno, dawno temu pojawiła się reklama. I nastały mroczne czasy manipulacji naszymi umysłami. Reklama w mediach offline przez lata przekonywała nas, że zakup produktu zapewni nam bezpieczeństwo, prestiż, młodość, piękno i szczęście. Wraz z nastaniem mediów online reklama dodatkowo stała się niejawna i uciążliwa. Aż nadszedł dzień, w którym przebudziła się informacja i zaczęła walczyć o konsumenta. Jak do tego doszło? W jaki sposób do zmiany postrzegania reklamy przyczynił się internet? W jakim kierunku zmierza komunikacja z rynkiem? Jak przejść od manipulacji do informacji? Czy komunikacja reklamowa może być społecznie odpowiedzialna wobec konsumenta? W założeniach reklama powinna spełniać pięć warunków: musi być jawna, nieuciążliwa, rzetelna, rzeczowa i pełna szacunku wobec różnorodności. W trakcie spotkania podejmiemy dyskusję wokół wartości przypisywanych reklamie społecznie odpowiedzialnej.

Typ spotkania: 
Dziedzina: 
Dedykowane: 
Język: 
Termin: 
czwartek, 26 Września, 2024 - 15:00
Czas trwania: 
45 minut
Opis skrócony: 
Dawno temu pojawiła się reklama. Nastały mroczne czasy perswazji. Aż nadszedł dzień, w którym przebudziła się informacja i zaczęła walczyć o konsumenta. W jakim kierunku zmierza komunikacja z rynkiem?
dr
Anna
Kozłowska
Miejsce spotkania: 
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa

©2024 Festiwal Nauki