Przedstawiamy Państwu miejsce, w którym staramy się ułatwić dostęp do spotkań już minionych, ale wciąż obecnych w sieci.
Od lat mogą Państwo wrócić do naszych debat głównych, które umieszczamy na naszym kanale YouTube https://www.youtube.com/user/FNwWarszawie, ale od roku 2020 wiele spotkań i lekcji festiwalowych odbywało się w formie online, część z nich została nagrana.
W załączniku przedstawiamy Państwu listy spotkań i lekcji festiwalowych z tytułami (odnośnikami do programu) oraz bezpośrednimi linkami do tych wydarzeń.
Lista nagrań w internecie z 24. Festiwalu Nauki w Warszawie - Spotkania
Debaty Główne
|
Nr |
Temat i link do opisu |
Link do wydarzenia |
|
1 |
||
|
2 |
||
|
3 |
Spełnione i niespełnionemarzenia - Solidarność itransformacja |
|
|
4 |
Jaka będzie następnapandemia, czyli conadejdzie po COVID-19? |
|
|
5 |
Spotkania dla dzieci
|
Nr |
Temat i link do opisu |
Link do wydarzenia |
|
9 |
||
|
11 |
||
|
13 |
||
|
17 |
||
|
18 |
Kluby
Wieczór z nauką
|
Nr |
Temat i link do opisu |
Link do wydarzenia |
|
126 |
||
|
127 |
www.facebook.com/CMRUW/videos/1249536028778249/?so =channel_tab&rv=all_videos_card |
|
|
128 |
||
|
129 |
||
|
133 |
www.youtube.com/watch?v=BM-RIuu_GaE&feature=youtu.be |
Spotkania weekendowe
Lista nagrań w internecie z 24. Festiwalu Nauki w Warszawie Lekcje
Podstawówka 4-6
|
Nr |
Temat i link do opisu |
Link do wydarzenia |
|
624 |
||
|
625 |
||
|
629 |
||
|
632 |
„Światło w naukach, pomoc w karności”, czyli oświecenie wSzkole Rycerskiej |
Podstawówka 7-8
|
Nr |
Temat i link do opisu |
Link do wydarzenia |
|
647 |
www.youtube.com/watch?list=PLl2NbGLVBUXl_bK13Bag2JnXvgebJp3T2&v=PtmudNfsp9Y |
|
|
658 |
||
|
661 |
||
|
663 |
||
|
666 |
||
|
669 |
||
|
676 |
||
|
677 |
„Światło w naukach, pomoc w karności”, czyli oświecenie w Szkole Rycerskiej |
|
|
678 |
||
|
679 |
||
|
681 |
||
|
685 |
||
|
686 |
||
|
687 |
||
|
688 |
||
|
689 |
||
|
690 |
Geologia na banknotach, cz. 2: doliny rzek, wodospady, morze |
|
|
691 |
Geologia na banknotach, cz. 3: lodowce, jaskinie, wulkany, gejzery |
|
|
692 |
||
|
693 |
||
|
694 |
||
|
695 |
||
|
696 |
||
|
697 |
||
|
698 |
||
|
|
85087/ |
|
|
699 |
Szkoła Średnia
|
Nr |
Temat i link do opisu |
Link do wydarzenia |
|
730 |
||
|
731 |
||
|
732 |
||
|
733 |
||
|
740 |
Po co biologowi fizykochemia, czyli jak fizyk i chemik patrzą na życie |
|
|
762 |
www.facebook.com/2073567962929537/videos/1244365185908507/ |
|
|
763 |
||
|
755 |
||
|
776 |
„Wasserzupki”, „żabki”, „rozwałki” – okupacyjny dzień powszedni Pawiaka |
|
|
777 |
||
|
778 |
||
|
781 |
www.facebook.com/448312361857857/videos/254049312524733/?so=channel_tab&rv=latest_videos_card |
|
|
783 |
Średniowieczna tradycja wizji sennych w Pieśni Ognia i Lodu George’a R. R. Martina |
|
|
784 |
||
|
785 |
||
|
787 |
Grzeczność w komunikacji międzykulturowej – praktyka i teoria |
|
|
812 |
Wojna bez granic czy wojna w granicach prawa - o zakazie użycia siły w prawie międzynarodowym |
www.youtube.com/watch?v=Y0nRQRX3BB8&list=PLEHU6P-ZzuQsqj0IQbMx1PVrb0-SQIkEq&index=7&t=0s |
|
827 |
Czym jest populizm? O trudnej sztuce definiowana pojęć w socjologii |
| Załącznik | Wielkość |
|---|---|
| 453.46 KB | |
| 365.01 KB |
